Maski pozabiegowe – CelMat®

Maski CelMat to kompleksowa pielęgnacja skóry: od łagodzenia i nawilżenia po zapewnienie jednolitej i rozświetlonej cery po zabiegach medycyny estetycznej.

Maski CelMAT

CelMat® to nowe doświadczenie w dziedzinie pielęgnacji skóry, łączące innowację, komfort i skuteczność w jednym produkcie. Dzięki wyjątkowo cienkiej strukturze włókien biocelulozy (uzyskanej poprzez naturalną fermentację mleczka kokosowego), maska w wyjątkowy i naturalny sposób skutecznie pielęgnuje skórę.

CelMat® jest łatwa w użyciu. Po nałożeniu wystarczy pozostawić ją na twarzy 10 do 15 minut, a następnie usunąć. Pokrywa jednocześnie wszystkie obszary twarzy, aby zapewnić kompleksowe i jednolite działanie. Nawilża suchą i wrażliwą skórę, łagodzi przebarwienia, zwalcza efekty starzenia oraz chroni komórki skóry przed utlenianiem. Jej wyjątkowa formuła i specjalny film biocelulozowy oferują skuteczne działanie i idealny komfort. Po zastosowaniu, maska tworzy ochronną membranę, która skutecznie wprowadza do skóry odżywcze składniki zawarte w serum. Aby zwiększyć efekt maski, można zastosować lampy LED i fale radiowe.

Bionanoceluloza

Maski CelMat® zbudowane są z bionanocelulozy. To rewolucyjny, hypoalergiczny i wielofunkcyjny biopolimer, który charakteryzuje się:

• Biokompatybilnością.
  • Bardzo wysoką czystością.
  • Przestrzenną strukturą 3D, podatną na modyfikację oraz ponadprzeciętną wytrzymałością mechaniczną.

Bionanoceluloza jest nowatorskim biomateriałem powstającym w procesie fermentacji bakterii Gluconacetobacter Xylinus E25, posiadającym włókna o wymiarze nanometrycznym, który ze względu na swoje wyjątkowe właściwości wykorzystywany jest między innymi do produkcji wyrobów medycznych i dermokosmetycznych pod marką CelMat®. Opatrunki i maski na twarz, oczy i ciało skierowane są dla pacjentów do leczenia ran przewlekłych i oparzeń, a także po zabiegach laserowych i estetycznych (mezoterapia, radiofrekwencja mikroigłowa, laser Er:YAG, laser CO2 i in.) oraz do salonów kosmetycznych i centrów SPA.

Zalety

• Idealny produkt pielęgnacyjny.
  • Wyjątkowa delikatność i hydrofilowa struktura dla optymalnej penetracji składników aktywnych.
  • Doskonałe przyleganie do skóry powoduje idealne wchłanianie się składników.
  • Zwiększa gęstość skóry i poprawia owal twarzy.
  • Poprawia strukturę skóry.
  • Jednolity efekt i rozświetlony efekt.
  • Cera wyraźnie rozjaśniona.
  • Doskonały komfort dla pacjenta.
  • Efekt drugiej skóry z delikatnym dotykiem do odświeżenia i restrukturyzacji skóry.

Zastosowanie

• Gwarantuje długotrwały efekt nawilżenia.
  • Zmniejsza szorstkość skóry.
  • Niweluje drobne zmarszczki.
  • Wspomaga odbudowę naskórka.
  • Redukuje tworzenie się blizn oraz przyspiesza procesy regeneracyjne skóry.

• aktywne infekcje i/lub stany zapalne skóry

Maski CelMAT – Cennik

Cena od:200 zł

Maski CelMAT – przebieg zabiegu

Pacjent dokładnie opisuje problem, wyjaśnia, dlaczego zgłosił się do kliniki i jakich rezultatów oczekuje.

Lekarz specjalista układa specjalny, dostosowany do indywidualnych potrzeb plan leczenia i przedstawia go pacjentowi.

Kolejnym etapem jest przygotowanie do pierwszego zabiegu i przeprowadzenie go.

Pacjent pozostaje pod kontrolą lekarza specjalisty, który określa, ile zabiegów należy jeszcze przeprowadzić, by osiągnąć efekt końcowy.

• Jakie są właściwości bionanocelulozy?

Unikalne właściwości bionanocelulozy w połączeniu ze specjalnie dobranymi substancjami aktywnymi powodują, że produkty CelMat® wyróżniają się skutecznością w zapobieganiu i rozwiązywaniu problemów o charakterze leczniczym i dermatologiczno–estetycznym.

CelMat® to nowoczesny biomateriał, całkowicie naturalny i biokompatybilny. Zapewnia wilgotne środowisko i wspomaga przebieg procesów regeneracyjnych skóry. Uzyskany w ten sposób efekt chłodzący jest bardzo istotny dla komfortu i łagodzenia bólu. Selektywna przepuszczalność w odniesieniu do cieczy i gazów zapewnia odpowiednią wymianę gazową i termoregulację, co przyspiesza procesy regeneracyjne.

• Jakie produkty z linii CelMAT są dostępne w klinice Tazbir?

CelMat® Face Bionanoceluloza

Niweluje wszelkiego rodzaju podrażnienia, zaczerwienienia oraz obrzęki wywołane zabiegami medycyny estetycznej.

Dzięki unikalnym właściwościom chłodzącym:

• Skutecznie łagodzi objawy oparzeń.
    • Przywraca naturalny wygląd, redukuje podrażnienia.
    • Wspomaga gojenie się ran.
    • Nie zawiera konserwantów oraz parabenów.
    • Naturalny, nietoksyczny, niealergiczny.

CelMat® Bionanoceluloza i kwas hialuronowy

CelMat®H z kwasem hialuronowym wbudowanym w przestrzenną strukturę bionanocelulozy:

• Gwarantuje długotrwały efekt nawilżenia.
    • Zmniejsza szorstkość skóry.
    • Niweluje drobne zmarszczki.
    • Wspomaga odbudowę naskórka.
    • Redukuje tworzenie się blizn oraz przyspiesza procesy regeneracyjne skóry.

CelMat® Professional

Bionanoceluloza i poliheksanidyna /PHMB/ – maska na twarz Dermokosmetyk.

CelMat® Professional to jedyna maska zmniejszająca ryzyko wystąpienia infekcji po zabiegach medycyny estetycznej twarzy.

W Klinice Tazbir maski CelMat® są standardem we wszystkich zabiegach laserowych na twarz. Stanowią nieodłączny element terapii laserowych. Po przebytej laseroterapii każdy z pacjentów otrzymuje je w gratisie razem z chłodzeniem zimnym powietrzem oraz kremem pielęgnacyjnym.

Bionanoceluloza wzbogacona o poliheksanidynę doskonale:

• Łagodzi ból oraz obrzęk.
    • Przywraca naturalny wygląd, przez redukcję podrażnień.
    • Obniża ryzyko wystąpienia infekcji po zabiegach medycyny estetycznej.
  • Kto wykonuje zabiegi z użyciem masek CelMAT?

Zabiegi wykonują wyspecjalizowani lekarze oraz kosmetolodzy.

• Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

Maski CelMAT to produkty na bazie naturalnych składników. Jedynymi przeciwwskazaniami są istniejące infekcje bądź stany zapalne skóry.

Opinie o maskach CelMAT

Maska CelMAT Face Bionanoceluloza została mi zaproponowana w celu przyspieszenia regeneracji skóry twarzy po botoksie. Po kilku zabiegach zaczerwienienia zdecydowanie się zmniejszyły, skóra została nawilżona i nabrała blasku.

Aleksandra, 55 lat

Po nieudanym zabiegu liftingu byłam załamana, na mojej twarzy zostały brzydkie blizny. Koleżanka poleciła mi klinikę dr Tazbir w Łodzi. Tam dr Marta zaproponowała mi maskę CelMAT z kwasem hialuronowym. Nie dość, że blizny zniknęły, to zabieg widocznie wygładził drobne zmarszczki i nawilżył moją skórę!

Barbara, 62 lata

Za wszelką cenę chciałam pozbyć się zmarszczek, jednak moja skóra ma tendencje do infekcji i stanów zapalnych. Dr Marta Tazbir ułożyła plan zabiegowy uwzględniający serię zabiegów z użyciem maski CelMat Professional, która miała za zadanie zmniejszyć ryzyko infekcji po zabiegach laserowych. Cała procedura przebiegła komfortowo i bezpiecznie, dziękuję pani doktor!

Krystyna, 68 lat

Maski CelMAT to doskonałe rozwiązanie, jeżeli chcesz uchronić się przed skutkami ubocznymi zabiegów medycyny estetycznej. Głęboko nawilżają, niwelują podrażnienia i przywracają skórze blask. Polecam!

Karolina, 36 lat

Efekty przed/po