Mezoterapia igłowa  owłosionej skóry głowy w klinice Tazbir

W skrócie: Zabieg mezoterapii skóry głowy przeznaczony jest dla osób, które zauważyły pogorszenie się kondycji włosów lub ich nadmierne wypadanie.

Jakie są przyczyny wypadania włosów?

Pogorszenie się kondycji włosów lub ich  wypadanie to zmiany, które mogą pojawiać się na ograniczonej powierzchni lub obejmować całą owłosioną skórę głowy. Istnieje wiele przyczyn nadmiernego wypadania włosów, między innymi:

• choroby wrodzone
  • krótkotrwałe lub długotrwałe działanie czynników szkodliwych dla włosów, w tym niektóre leki i choroby przewlekłe, stres, choroby przebiegające z gorączką, zabiegi w znieczuleniu ogólnym, toksyny
  • choroby włosów i skóry głowy
  • zmiany hormonalne.

Wskazania do mezoterapii owłosionej skóry głowy

• wypadanie włosów na skutek ubogiej diety, słabego krążenia, zmian hormonalnych w okresie ciąży, laktacji
  • łysienie plackowate
  • słabe i wymagające silnego odżywienia włosy

Na czym polega mezoterapia głowy?

Cały zabieg przeprowadzony przy wykorzystaniu Systemu GPS III Recover trwa około 60 minut. Lekarz pobiera krew, następnie jest ona odwirowywana w specjalnym separatorze w wirówce. Powstaje w ten sposób koncentrat leukocytarno – bogatopłytkowy (następuje aż 9-krotna koncentracja płytek krwi). Procedura mezoterapii jest wykonywana przy użyciu bardzo cienkiej igły. Po podaniu śródskórnie osocza bogatopłytkowego w owłosioną skórę głowy następują procesy regenerujące i odbudowujące.

Poszczególne czynniki wzrostu oddziałują na skórę głowy stymulująco:

• PDGF stymuluje podział komórek (mitoza)
  • TGF reguluje namnażanie i różnicowanie komórek
  • VEGF wzmaga unaczynienie dzięki czemu mieszki włosowe są lepiej odżywione i produkują zdrowsze mocniejsze włosy.

Zalety

• brak reakcji alergicznych
  • bardzo wysoka koncentracja płytek krwi
  • naturalne i trwałe efekty
  • szerokie zastosowanie

Zastosowanie

• wypadanie włosów
  • słabe, cienkie włosy
  • łysienie plackowate

Przeciwskazania

• ciąża, okres karmienia piersią
  • stany zapalne lub ropne na skórze, aktywna opryszczka
  • choroby nowotworowe

Mezoterapia owłosionej skóry głowy – Cennik

Prosimy o kontakt z recepcją.

Mezoterapia owłosionej skóry głowy – przebieg zabiegu

Pacjent zgłasza się do kliniki, opisuje swój problem i oczekiwania dotyczące efektu końcowego.

Plan kuracji

Ustalamy plan wizyt, ile zabiegów będzie koniecznych do osiągnięcia pożądanego rezultatu.

Lekarz przeprowadza zabieg mezoterapii skóry głowy.

Kolejna wizyta

W zależności od stopnia zaawansowania problemu  wykonywany jest kolejny zabieg lub kuracja zostaje zakończona.

• Ile zabiegów potrzeba do osiągnięcia najlepszego efektu?

Klasyczna mezoterapia jest zabiegiem, po którym efekt jest natychmiastowy i widoczny gołym okiem. Jednak takie okolice  jak  skóra głowy wymagają dłuższej terapii. Jeśli stan skóry pacjenta jest w złej kondycji, zaleca się wykonanie serii zabiegów. W związku z tym, że skóra w ciągu roku poddawana jest działaniu różnych czynników zewnętrznych, w celu podtrzymania jej odżywienia i nawilżenia, mezoterapię zaleca wykonywać się cały rok w odpowiednich odstępach czasowych.

• Czy mezoterapia skóry głowy jest bezpieczna?

Do mezoterapii skóry głowy wykorzystywana jest własna krew pacjenta, co wyklucza możliwość wystąpienia reakcji alergicznych. Jest to więc bardzo bezpieczny zabieg, zwłaszcza przeprowadzony przez doświadczonego lekarza.

• Mam cienkie, łamliwe włosy. Czy mezoterapia to zabieg dla mnie?

Jak najbardziej. Mezoterapia skóry głowy to nie tylko leczenie łysienia i wypadania włosów. Zabieg przynosi też świetne efekty  u Pacjentów, którzy skarżą się na słabą kondycję włosów.

Opinie o mezoterapii skóry głowy

Od kilku cierpię na łysienie plackowate i mezoterapia igłowa to jedyny zabieg, który skutecznie powstrzymał chorobę. Jestem bardzo zadowolony z efektów.

Adam, 38 lat

Na mezoterapie skóry głowy zdecydowałam się po wielu nieudanych próbach wzmocnienia moich włosów. Nie spodziewałam się, że jeszcze kiedyś będę miała tak gęste, silne włosy jak w latach młodości. Polecam każdemu!

Agnieszka, 46 lat

Efekty przed/po