Ból i dyskomfort podczas współżycia

Ból i dyskomfort pojawiający się u kobiety podczas współżycia wynikać może z wielu różnych czynników. Jednym z nich jest suchość pochwy – przypadłość, która dotyka szczególnie kobiety w okresie okołomenopauzalnym. Niedostateczne nawilżenie pochwy powoduje tarcie w trakcie stosunku, będąc przyczyną znacznego dyskomfortu. Ból podczas współżycia może również świadczyć o procesach chorobowych i stanach zapalnych (endometrioza, zapalenie przedsionka pochwy, zapalenie przydatków).

Ból i dyskomfort podczas współżycia powinien skłonić nas do wizyty u ginekologa, który zdiagnozuje przyczynę problemu i zaproponuje metodę jego rozwiązania. W Klinice Tazbir naszym pacjentkom oferujemy Pakiety Ginekologiczne, obejmujące m.in. badanie cytologiczne, USG dopochwowe, a także zabiegi z zakresu ginekologii estetycznej, zwiększające komfort współżycia seksualnego

Laser Fotona Intima

Zabieg laserowy przeznaczony do rewitalizacji pochwy i leczenia dolegliwości okolic intymnych: wysiłkowego nietrzymania moczu, zespołu luźnej pochwy czy suchości pochwy.

Neauvia Organic – kwas hialuronowy na okolice intymne

Wypełniacz na bazie kwasu hialuronowego dedykowany do korekcji lipoatrofii oraz plastyki części intymnych.

Osocze bogatopłytkowe

Ostrzykiwanie skóry osoczem bogatopłytkowym, pozyskanym z krwi pacjenta.

Badanie cytologiczne

Badanie służące mikroskopowej ocenie komórek pokrywających szyjkę macicy i częściowo kanał szyjki macicy pobieranych z tych okolic.

Badanie USG dopochwowe

Badanie kobiecych narządów płciowych przy pomocy wprowadzanej do pochwy sondy.