Przebarwienia

Przebarwienia to zmiany skórne, do których zaliczamy zarówno małe plamki, znamiona, jak i rozległe plamy. Przyczyn ich powstawania jest wiele: od czynników genetycznych, przez starzenie, promieniowanie UV, aż po wybrane choroby. Wśród przebarwień wyróżnić możemy m.in. piegi, ostudę czy plamy soczewicowate. Jeśli umieszczone są one w widocznym miejscu, np. na twarzy, warto sięgnąć po skuteczne i bezpieczne metody usuwania przebarwień.

W Klinice Tazbir oferujemy wiele różnych technik likwidacji przebarwień z zakresu medycyny estetycznej, kosmetologii i laseroterapii. Nasi pacjenci skorzystać mogą z mniej inwazyjnych metod, takich jak peelingi chemiczne czy infuzja tlenowa, jak również ze specjalistycznych urządzeń do mezoterapii (Dermapen) czy laserowego usuwania przebarwień (lasery Er:YAG, eCO2).

Dermapen

Zabieg mikronakłuwania skóry przy pomocy pulsujących igieł.

Mezoterapia igłowa

Mikronakłuwanie skóry w celu dostarczenia jej substancji leczniczych i pielęgnacyjnych.

Laser eCO2

Głęboka odbudowa skóry laserem frakcyjnym ablacyjnym.

Laser Er:YAG

Odbudowa skóry laserem erbowo-jagowym (peeling laserowy).

Infuzja tlenowa

Wtłoczenie w skórę składników aktywnych przy pomocy czystego, sprężonego tlenu.

Peelingi medyczne

Kontrolowane złuszczanie skóry kwasami w celu usunięcia zmian chorobowych lub wad kosmetycznych.

Redermalizacja

Mezoterapia preparatem zawierającym bursztynian sodu i kwas hialuronowy.

Osocze bogatopłytkowe

Ostrzykiwanie skóry osoczem bogatopłytkowym, pozyskanym z krwi pacjenta.