Laserowe leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu

Tradycyjnie sposoby leczenia schorzeń ginekologicznych wymagają zazwyczaj operacyjnych i ryzykownych metod. Na szczęście, od kiedy wynaleziono laser Fotona Intima można zapomnieć o możliwości jakichkolwiek powikłań. To rewolucyjny sposób na pozbycie się uciążliwych dolegliwości, które utrudniają nam codzienne życie oraz przywrócenie kobietom pełnego komfortu i zadowolenia z seksu.
Wysiłkowe nietrzymanie moczu jest stosunkowo częstym objawem, polegającym na mimowolnym wycieku moczu podczas wysiłku, również w trakcie kichania bądź kaszlu, ponieważ te czynności powodują nagły wzrost ciśnienia w jamie brzusznej. Zależnie od stopnia zaawansowania schorzenia, mocz może wyciekać też podczas chodzenia oraz spoczynku. Cierpią na nie zwłaszcza kobiety po 20 roku życia. Nowoczesna technologia zapewnia skuteczne leczenie tego niewygodnego problemu.

Czym jest laser Fotona Intima?

Ten laser medyczny jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie systemów na świecie. Jego innowacyjne działanie zapewnia szerokie pole do przeprowadzania różnorodnych zabiegów, które odznaczają się całkowitym bezpieczeństwem i wysoką skutecznością, a co najważniejsze – nie są inwazyjne. Rewolucyjny sprzęt pozwala na przeprowadzanie ekskluzywnych i w pełni komfortowych terapii. Te niesamowite urządzenie wykorzystuje się do: leczenia poporodowych zmian w strukturze pochwy, poprawienia elastyczności pochwy, obkurczania bądź zwężania przedsionka pochwy i wejścia do niej, do leczenia suchości i pieczenia pochwy oraz zanikowego zapalenia pochwy, ujędrnienia warg sromowych, poprawy wyglądu zewnętrznych narządów płciowych i innych zabiegów estetycznych.

Zabieg obkurczania pochwy

Kuracja laserem Foto Intima polega na fototermicznym i nieablacyjnym napięciu oraz obkurczeniu pęcherza moczowego i cewki moczowej. Urządzenie działa na błonę śluzową przedsionka pochwy, ujście pęcherza moczowego oraz obszar idący wzdłuż przedniej ścianki pochwy. Zabieg wykonuje się jednorazowo i nie jest on zbytnio skomplikowany. Światło lasera Er:YAG jest niezwykle precyzyjne i dokładnie celuje w wybrane miejsca. W dodatku, nie wymaga się od pacjentki żadnego okresu rekonwalescencji, z jedynym zastrzeżeniem, że nie wolno jej uprawiać seksu przez miesiąc. Optymalny efekt można utrzymywać poprzez regularny trening mięśni Kegla, ponieważ po ciąży ryzyko nawrotu choroby (tj. ponownego rozciągnięcia tkanek) znacznie wzrasta. Leczenie wysiłkowego nietrzymania moczu laserem jest dosyć rzadką, ekskluzywną usługą, ale dostępną już także w Polsce. To całkowicie bezpieczna i komfortowa kuracja, która ma wysoką skuteczność, co potwierdzają eksperci z łódzkiego centrum laseroterapii i dermatologii estetycznej Klinika Tazbir oraz liczne badania kliniczne, przeprowadzane na całym świecie.

Bez wątpienia, laser Fotona Intima to przełom w walce z wysiłkowym nietrzymaniem moczu. Jego imponujące możliwości w połączeniu z całkowitą bezinwazyjnością przynoszą naprawdę zaskakujące rezultaty i pozwalają raz na zawsze zapomnieć o intymnych dolegliwościach.