Koniec z bólem w trakcie stosunku!

Masz problem z suchością pochwy, która uniemożliwia Ci odczuwanie przyjemności ze współżycia? Chciałabyś pozbyć się nieestetycznych blizn powstałych po porodzie? A może pragniesz odmłodzić swoje okolice intymne? Jeśli na choć jedno pytanie odpowiedziałaś twierdząco, oznacza to, że zabieg polegający na ostrzykiwaniu okolic intymnych kwasem hialuronowym jest stworzony właśnie dla Ciebie!

Kuracja tego typu ma na celu złagodzić objawy starzenia się skóry okolic intymnych, poprawiając przy tym jej elastyczność oraz objętość. Dzięki zastosowaniu preparatu Neauvia Organic Intense Rose możliwe będzie długotrwałe złagodzenie nieprzyjemnych dolegliwości, które uniemożliwiają czerpanie przyjemności ze zbliżeń z partnerem.

Jak wygląda kuracja?

Zabieg nie wymaga od pacjentki żadnych dodatkowych przygotowań. Procedura rozpoczyna się od znieczulenia miejscowego, które podaje się z uwagi na delikatność okolic intymnych oraz w celu zminimalizowania odczuwanego bólu. Następnie lekarz za pomocą cienkiej igły, czyli tzw. kaniuli wprowadza preparat Neauvia Organic Intense Rose w okolice warg sromowych. Kwas hialuronowy, będący bazą wstrzykiwanej substancji wpływa na dogłębne nawilżenie, wygładzenie oraz dodanie objętości okolicom intymnym.

Proces ostrzykiwania trwa od 30 do 60 minut w zależności od stopnia zaawansowania problemu oraz indywidualnych predyspozycji pacjentki. Bezpośrednio po zakończeniu kuracji może wystąpić lekkie zaczerwienie, opuchlizna oraz ból, które powinny ustąpić po kilku dniach od kuracji.

Efekty kuracji

Rezultaty, jakie pacjentki mogą zaobserwować po terapii, to przede wszystkim poprawa wyglądu narządów intymnych. Zbawienne działanie kwasu hialuronowego sprawia, że wargi sromowe stają się odpowiednio nawilżone, a ich struktura zostaje wzmocniona. Poprawia się także jędrność i elastyczność skóry, a uciążliwe dolegliwości takie jak pieczenie, świąd czy suchość pochwy ustępują. Dzięki zastosowaniu preparatu Neauvia Organic Intense Rose pacjentki mogą odzyskać pewność siebie oraz utracony komfort życia intymnego oraz cieszyć się nowymi doznaniami w trakcie współżycia.

Zalecenia pozabiegowe

Z racji możliwości wystąpienia serii niewielkich podkrawawień po kuracji, zaleca się noszenie wkładek higienicznych przez dobę od terapii. Konieczne jest także unikanie kontaktów seksualnych do czasu wygojenia się ran.

Wskazania do zabiegu

Kuracja ta dedykowana jest pacjentkom, które borykają z problemami takimi jak suchość pochwy, świąd okolic intymnych oraz otarcia czy urazy powodujące częste infekcje intymne. Zabiegowi poddawać się mogą również te kobiety, które chcą pozbyć się blizn poporodowych, wiotkiej i suchej skóry w okolicach intymnych, jak i problemu nietrzymania moczu.

• ciąża
  • okres laktacji
  • aktywne infekcje okolic intymnych
  • ogólnie zły stan zdrowia pacjentki