Plastyka okolic intymnych Neauvia Organic

neauvia mezoterapia

Problemy okolic intymnych to wciąż delikatny i rzadko poruszany publicznie temat. Dotykają one jednak bardzo wielu kobiet i mają ogromny wpływa na jakość oraz komfort ich życia. Powodują trudności w kontaktach seksualnych, przyczyniają się do powstania infekcji, a co najważniejsze – sprawiają ból. Kobiety cierpiące na te dolegliwości często nie szukają fachowej pomocy, ponieważ wstydzą się otwarcie mówić o tego rodzaju sprawach.

Jakie są najczęstsze dolegliwości okolic intymnych?

• Suchość pochwy – objawia się swędzeniem i pieczeniem pochwy spowodowanym zbyt małą ilością śluzu. Sprawia ból przy kontaktach płciowych, a często nawet podczas chodzenia. Mogą jej towarzyszyć także upławy i żółte plamy na bieliźnie.
  • Atrofia – zanikowe zapalenie pochwy, pojawiające się głównie u kobiet w okresie menopauzy. Spowodowana jest  zanikiem estrogenu, objawia się suchością i swędzeniem pochwy.
  • Wiotkość skóry warg sromowych – wynikająca z naturalnego procesu starzenia, utrata napięcia i jędrności skóry dotyczy każdej sfery ciała, również warg sromowych.
  • Komplikacje po chirurgicznym nacięciu krocza.

Jak sobie radzić z takimi objawami?

Choć problemy zdrowotne okolic intymnych dotykają wiele kobiet, to nie należy ich lekceważyć. Powszechność problemu nie równa się jego błahości. Każda z wymienionych wyżej dolegliwości wymaga opinii specjalisty. Każdą z nich można również wyleczyć. Możliwości, jakie oferuje dziś medycyna estetyczna umożliwiają skuteczne uporanie się z tymi uciążliwymi komplikacjami.

Preparat Neauvia Intense Rose

Neauvia Intense Rose to produkt z liniii Neauvia Organic, stworzony z myślą o kobiecych problemach okolic intymnych. Preparat jest przeznaczony do korekcji lipoatrofii i plastyki części intymnych. Jest to nic innego jak najwyższe stężenie kwasu hialuronowego (28 mg/ml) z dużą wiskoelastycznością hydrożelu. Polimer PEG, wykorzystywany do sieciowania, pozwala na otrzymanie sieci wykonywanej w technologii IPN.

Czym skutkuje użycie Neauvia Intense Rose?

Jak poinformowali nas eksperci z kliniki Tazbir, użycie preparatu z linii Neauvia Organic powoduje odbudowę objętości warg sromowych, które chronią narządy położone głębiej przed otarciami, infekcjami itp. Nawodnienie skóry i śluzówki leczy suchość pochwy i niweluje ból, a stymulacja fibroblastów do produkcji kolagenu powoduje przywrócenie jędrności skóry warg sromowych i wzgórka łonowego.

Jakie są zalety preparatów Neauvia Organic?

• powolna biodegradacja
  • długotrwały efekt
  • unikalne produkty, zróżnicowane i dostosowane do konkretnych wskazań
  • wysoka jakość surowców i bezpieczeństwo stosowania potwierdzone klinicznie

Dlaczego warto zdecydować się na zabieg z użyciem Neauvia Intense Rose?

• nieinwazyjność zabiegu
  • potwierdzona skuteczność w leczeniu dolegliwości okolic intymnych
  • nie wymaga rekonwalescencji
  • nie pozostawia blizn
  • poprawa doznań seksualnych
  • możliwość powrotu do wyglądu okolic intymnych sprzed porodu
  • preparat ma udział w leczeniu atrofii pochwy okresu menopauzalnego
  • możliwość powiększenia punktu G
  • poprawa nie tylko sytuacji intymnych, ale także jakości całego życia codziennego

Czy istnieją jakieś przeciwwskazania?

• ciąża
  • aktywne infekcje intymne
  • uszkodzenia skóry

Preparat Neauvia Intense Rose, dzięki najwyższemu stężeniu kwasu hialuronowego jest idealnym środkiem do powiększania warg sromowych, uwydatniania punktu G i ujędrniania skóry okolic intymnych. Jest szczególnie polecany kobietom w okresie menopauzalnym oraz kobietom po znacznej utracie masy ciała.

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie: Neauvia Organic w klinice dr Tazbir.