Redukcja tkanki tłuszczowej – jakie zabiegi na ciało będą najlepsze?

kriolipoliza efekty

Nadmierna ilość tkanki tłuszczowej w różnych częściach ciała to problem wielu kobiet i mężczyzn. Nieidealna figura często przyprawia nas o kompleksy, ponieważ stanowi defekt estetyczny. Niestety zaniedbanie tego problemu może nieść za sobą również konsekwencje zdrowotne. Zazwyczaj pierwszym krokiem w walce z dodatkowymi kilogramami są ćwiczenia fizyczne i dieta. Jednak nawet te metody nie zawsze przynoszą oczekiwane rezultaty. Wówczas warto skorzystać z zabiegów medycyny estetycznej, takich jak endermologia czy kriolipoliza.

Endermologia LPG – sposób na modelowanie sylwetki

Endermologia LPG to innowacyjna metoda mechanicznej stymulacji tkanki. Dzięki urządzeniom Integral oraz Endermolab, podczas zabiegów można dotrzeć do najgłębiej zlokalizowanych komórek tłuszczowych. Specjaliści z Kliniki Tazbir podkreślają, że proponują endermologię w celu wyszczuplenia sylwetki, poprawy jędrności skóry oraz redukcji cellulitu. Specjalna głowica umożliwia także wykonywanie zabiegów na twarzy. Ich zadaniem jest ujędrnienie, zagęszczenie oraz rozświetlenie skóry.

Endermologia – jak wygląda zabieg?

Przed zabiegiem pacjent ubiera się w specjalny, elastyczny strój – endermowear, który ułatwia wykonanie masażu. Endermologia jest właśnie kontrolowanym masażem mechanicznym, wykorzystującym podciśnienie. Przeprowadza się go przy pomocy specjalnych głowic (rolek). W celu uzyskania najlepszych efektów, proponuje się zazwyczaj wykonanie około 15-20 zabiegów. Po pełnej kuracji osiąga się oczekiwany efekt wymodelowania sylwetki.

Zalety zabiegu:

• skuteczny,
  • bezbolesny,
  • bezinwazyjny,
  • zabieg ma działanie odprężające i relaksacyjne.

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią,
  • choroba nowotworowa,
  • zapalenie żył,
  • stosowanie leków przeciwzakrzepowych,
  • bielactwo,
  • choroby krwi.

Kriolipoliza – szybka redukcja tkanki tłuszczowej

Kriolipoliza Z-lipo to zabieg pozwalający na stałe zredukować nadmierną ilość tkanki tłuszczowej. Metoda ta polega na kontrolowanym zamrażaniu komórek tłuszczowych. Podczas zabiegu głowice urządzenia zostają zaaplikowane do wybranego miejsca ciała, po czym zasysają tkankę i odpowiednio ją schładzają. Zamrożone komórki tłuszczowe są następnie usuwane z organizmu w naturalnych procesach fizjologicznych. Zabieg jest polecany do modelowania sylwetki, nawet w najbardziej problematycznych miejscach ciała. Eksperci z Kliniki Tazbir w Łodzi dodają, że kriolipoliza daje spektakularne efekty wyszczuplenia sylwetki w połączeniu z falą uderzeniową. Zabieg falą uderzeniową w znacznym stopniu przyspiesza usuwanie z organizmu komórek tłuszczowych.

Obszary zabiegowe:

• brzuch,
  • uda,
  • bryczesy,
  • boczki,
  • plecy,
  • ramiona,
  • kolana,
  • ginekomastia.

Kriolipoliza – zalety:

• zabieg gwarantuje trwałą redukcję tkanki tłuszczowej,
  • zabieg jest bezpieczny i bezinwazyjny,
  • brak bólu i brak okresu rekonwalescencji,
  • możliwość łączenia kriolipolizy z innymi zabiegami modelującymi sylwetkę.

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią,
  • choroby skóry,
  • choroby wątroby i nerek,
  • choroby nowotworowe,
  • infekcje z gorączką.

Zabiegi wyszczuplające i modelujące sylwetkę, jakie proponuje nam medycyna estetyczna są wysoce skuteczne, a także bezinwazyjne. Stanowią doskonałą alternatywę dla chirurgicznych metod usuwania nadmiernej ilości tkanki tłuszczowej. Zadbaj o swoje ciało już dziś i ciesz się piękną figurą podczas najbliższego lata!

Zapraszamy do Kliniki dr Tazbir na innowacyjne zabiegi redukcji tłuszczu!